måndag 30 juni 2014

Storhandlat.

Smör, beasås, kött, kycklingfiléer, kycklingben, torsk, vitkål, grädde, kryddor, köttfärs, ägg, bacon och ägg, har nog glömt hälften! Men fixat är de, borde klara oss en månad nu. Men vem vet, vart taxi hem så total kostnad denna månad 3300 för två med bra lchfkost! Kanske kommer behöva köpa till lite men tror vi kommer klara oss!

Ikväll blir de visst utgång men jobbet, ska bli lite kul. Ser hur de går, dock blir de en tidig kväll för min del, ska ju upp och powerwalka innan jobbet imorgon!
Och inga ursäkter finns de gör att inte göra de! Sen kanske de bara blir 8,5 km och inte en mil men ut ska jag!

Påväg in mot stan nu, borde sova men varför, man lever en gång och då tänker jag njuta av de! Är dock rädd för att de är slager delux vi kommer få lyssna på hela kvällen. Skönt man kan rensa sen med skön house påvägen hem! Har tokfastnat för Calvin Harris edc las Vegas i år!!  Helt galet set! Så han kommer få förgylla min morgon också!

Insåg idag när jag var ute och gick att jag har inget häng på magen längre, den känslan var sjuk, har man aldrig haft häng magen så kommer man nog aldrig att förstå. Men man kan inte ha vilka kläder som helst för de hänger, jeansen sitter under hänget så man måste ha ett linne som täcker och inte sitter tajt för då syns de. Idag kan de sitta tajt de gör inget, för magen är inte där. Jag har dom senaste 14(24.e mars)veckorna vaknat med platt mage, men den har svullnat upp ganska fort, nu börjar de faktiskt att ta en stund innan den svullnar. Vilket jag tror gör att man börjar fatta! Jag kommer kunna få en fit kropp trots allt, vilket jag aldrig någonsin ens kunde finnas på min världskarta för två och ett halvt år sen. Jag vart ju smäll fet, och vart utom hopp i min och många andras världar. Men se här, jag är inte i mål än kommer nog inte bli klar någon gång heller, men jävlar jag kan se ett ljus längre fram, ja de är sjukt långt fram men de finns där!! Inget är fan omöjligt!! INGET!!! Jag är stolt över vad jag lyckats med, även om jag inte är klar än så är jag stolt! Jag tänker vara de också, skiter i jantelagen. Jag har bevisat att inget är omöjligt. #kanjagkandu enkelt.

Man måste bestämma sig!
Datum nu kör jag,  tills dess rensa ur allt som inte ska ätas mer allt med kolhydrater. Allt!!
Handla allt till ditt nya liv, fett och protein, kött beasås ost smör fisk ägg majonnäs ja allt gott!!
Sen är de bara sista kvällen äta en pizza eller något annat man gillar! "en sista måltid" lite så ska de vara, räkna med ett rent helvete första veckorna, för de är inte lätt!! Att gå ner i vikt ska inte vara lätt, då hade ingen varit överviktig!!  Ingen, de finns inga mirakelpiller, för vem hade då varit fet?? Ingen. De tog ju några år att få upp i vikt, de kommer ta något år eller två att gå ner kilona.Enkelt, stressa inte!!  De kommer njut istället av den goda maten och hur sjukt bra du mår efter bara några veckor oftast bara en vecka! Lovar de är värt de i slutändan!!  Jag ångrar inte en sekund att jag valde att byta kost!!

Nej nu blir de Vickan.
Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar