måndag 30 juni 2014

Fröken ursäkter!

De, de är jag de. Men av någon konstig anledning så vinner jag över mig själv och går ut och går iallafall. Bara att de tar längre tid vissa gånger på morgonen, så 1,2 mil vart de! Lite stolt när kaj nu äntligen kom hem. Skönt var de, så jag förstått inte varför jag försöker smita undan varje morgon? För endorfinruset vill man ju ha dock får man mer om man tränar ben på gymmet jag vet men man får även lite när man går, och lyssnar man då även på ett skönt house set som idag med Calvin Harris så blir de lite som om man är på plats när de spelas in och man hamnat in något endorfinrus som typ inte tar slut. Ja de är svårt att förklara. Hur som livet känns underbart under och efter powerwalken så de är bara att kör. Men jag lovar idag var jag helt hopplös innan jag vann över mina ursäkter, för jag är ju lite förkyld, och trött sen bråvalla och ja, jag kan ju gå ikväll istället och jag orka inte, en dags vila för jag inte av. Men komigen nu jag. Har ju inte tagit en powerwalk sen i onsdagsmorgon. Vadå en vilodag. (jag är stjärntecknet tvilling, för ständigt en diskussion med mig själv i huvet lite konstigt låter de men alla tvillingar gör de har frågat alla jag träffat så för mig är detta inget konstigt vi är ju två) så den ursäkten funka inte riktigt på mig, men ja försöka duger, ska jag ens komma i närheten av vad jag har som mål så funkar inga ursäkter. Finns inget som kan rubba detta mål, finns inte. Sen bara tanken av att inte lyckas gör mig galen.
Delmål 1. Väga mellan 80-85kg i september (har inte varit under 90kg sen jag gick förbi där när jag kanske var 12 år och vill bara se hur de känns) 
Delmål 2. Börja gymma på riktigt efter återbesök hos plastikkirurgin.
Delmål 3. Klara 10x3 chins innan nyår
Delmål 4. Klara klara 30x3 chins innan mars 2015
Slutmål fit kroppsform till midsommarafton 2015.

Ska göra mig iordning för att åka in till stan och lämna en påse till kollegan som han glömde här och sen blir de att hitta någon med bil, måste handla mat. Lika bra att göra de med en gång så blir de gjort. Finns de ingen med bil får se bli taxi hem! Kan ju inte kosta så mycket? Eller? 2-300??  De kostar typ 250 från stan nattetid, och på dagen från Haninge borde bli samma?  Ska även planer vad som ska handlas!! Vad ska vi äta?? 😀

Ja nu blir de dusch och fixa till sig sen i mot stan !!

Vi hörs senare !
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar