söndag 29 juni 2014

Så galet trött!

Så de blir nog att sova tidigt ikväll, har tvätttid 07, sen vakna och hänga tvätten efter de sen blir de powerwalk minst en mil, minst. Frunch vid 13 för nu börjar fastan. Är lite taggad att komma tillbaka till vanliga livet igen, trots att de har varit helt galet kul och jag hoppas att hela ligan kör nästa år igen, lite av en tradition ska de bli. Men de är nästa år de, och tills dess så blir de mycket andra saker som ska fixas, min nya kropp tillexempel. Så de är bara att sätta igång. Viktminskning fram till september och sen blir de lite hårdare styrketräningpass kommer att utföras, nu blir de bara lite sporadiskt träning på gym. Men de är ju viktminskning jag ska utföra och inte bygga just nu!

Kolla lite tv men sen blir de sova, så man orkar gå upp imorgon, har ju inte sovit allt för mycket som senaste dagarna. Har ju sovit lite idag på dagen. Men måste få en hel natts sömn så man får den riktiga sömnen de är ju så kroppen återhämtar sig bäst. Även om jag sovit på dagen nu så är jag fortfarande helt slut, så de bästa är nog att sova tidigt och vakna utvilad och pigg! 

Vi får höras imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar