söndag 29 juni 2014

Hemgång!

Har varit sjukt kul detta, träffat galet mycket roligt folk. Så nu blir de tillbaka till vardagen igen. Vilken spelning axwell och ingrosso gjorde igår. Galet underbart så man fick sin dos av dom också nu på sommaren!

Från imorgon börjar allvaret igen powerwalks och cirkelträning på gymmet två gånger i veckan, samt strikt kost och periodiskfasta. Nu dom senaste dagarna har de väl varit lite sisådär med allt, har nästa klarat fastan, men kosten den har varit jobbig. Allt som har serveras på festivalen har typ innehållit socker, så de har ju blivit special beställningar hela tiden. Men de är sjukt hur lite alla vet om socker i kryddblandningar, som flesta läser ju bara grillkrydda, inte innehållet! Vilket 95% av fallen innehåller socker i olika former. Sen är man petig och inte mår bra av de så är man jobbig, men fick väldigt frågande blickar om både beasås som serverades, då jag fråga om de var socker i den så vart jag typ idiot förklarad, men blåbands beasås innehåller socker och de visst han inte. Pinsamt att idiotförklara mig -socker har man ju inte i beasås?!!! Till svar vart de,  -jo de är tillsatt socker i nästan allt, du borde läsa innehållsförteckning oftare. Så från imorgon blir de inga ursäkter till att inte köra powerwalks varje morgon, sen cirkelträning två gånger i veckan. Nu ska här förbrännas som aldrig förr, juni är ju snart över och de är mindre än 12 måst tills jag ska ha en fit kropp! Vet ju att många tvivlar, även jag ibland. Men samtidigt så vet jag att när jag väl bestämt mig för något så brukar de bli så, så sjukt envis är jag. Vägrar att inte lyckas, så enkelt är de! Är helt galet trött, men ska verkligen försöka vara vaken hela dagen sen sova tidigt ikväll så dygnet blir rätt igen.

Ska hur som äta kött och beasås ikväll. Och även lite grädde och hallon till dessert. Sen blir de inte mer desserter på väldigt länge! 

Vi hörs senare!
Thess
Lite bilder från festivalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar