lördag 21 juni 2014

Skit blommor.

Drömde ju inte om någon i natt, iallafall inte något jag minns. Får se sen när My vaknar om hon drömt om någon!!

Tänkte tvinga My och även Malin att åka till gröna lund idag. Tror de kan vara kul. Annars kommer vi bara vara hemma hela dagen och ändå inget görs. Blir ju lite mysigt att åka båt ut och sen bara strosa omkring på grönan! Titta på folk, lukta på allt gott som serveras och titta på folk åker massa saker som man inte borde åka men kul att titta på. Sen är de ju sommarkrysset på kvällen. Så varför inte liksom, bättre än inget att göra! Även om de kanske inte är världens roligaste så händer de ju något iallafall. Istället för att bara sitta hemma och inget göra. (bokstavskombinations människa som man är) vakna med lite halsont idag med men släpper de snart så går jag ut och går. Solen lyser så fint så då kanske man kan få lite färg också! Skadar ju inte. Blek som man är! Men man får tydligen sola nu så länge man har tejpat ärren! De har jag ju hela tiden. Så då är de ju bara att köra!! :-D Men nu dags att dricka upp min celsius och se om halsen vill som jag ut och gå någon timma eller två!! De är ju inte de ar jag är sjuk utan bara har lite ont i halsen. Borde inte vara så farligt. Nu vakna My, tydligen hade hon drömt om massa killar! Ja där ser man. Ja ja. Dags att tagga till lite tycker jag då dagen kan börja!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar