fredag 20 juni 2014

Kvällen är kommen och dags att sova!

Med sju sorters blommor under kudden. Jag och my har plockat 7 sorters blommor och lagt dom under kudden och ska nu drömma om våra drömprinsar i natt. Kul och se om de funkar. Men man vet aldrig. Berättar naturligtvis imorgon vem jag drömt om om jag kommer ihåg drömmen! :-D

Var och grilla med lite vänner och även nya vänner, hur mysigt som helst. Lagom nöje på en midsommarafton när man inte känner sig helt 100. Dock lyckades jag köpa en beasås jag inte ätit förut och inte läste på innan. Så naturligtvis funka magen upp, helt galet att jag inte tål något längre. Gick och kollade beasåsen direkt. Och ingrediens nr 4 kanske honung??  Ja de tål jag tydligen inte. Magen svullna upp som en ballong och sen får man bo på toa en stund. Sen är den lite små svullen någon dag efter. Helt galet men jag tål helt enkelt inte socker i någon form längre Och ja honung är också socker. Precis som fruktsocker. Så de är bara att låta bli helt enkelt. Måste vara lite mer noga när jag köper saker jag inte köpt innan.

De bästa med att vara ledig är ju att man inte behöver ställa klockan. Utan bara sover tills man vaknar. Ska verkligen om jag inte har ont i halsen imorgon ut och gå, minst en mil minst! Gärna två. Har varit så kul att orka göra de! Ska klara de någon gång. Skönt med frisk luft och rensa hjärnan lite. Sen hoppas jag på att de blir gröna lund på dagen/kvällen. Ska nog dra lite squats också imorgon vart ju några dagar sedan. Lika bara att bara kör liksom. Vill ju ha finns benmuskler.

Nej gått folk, nu ska jag sova och drömma om min drömprins så vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar