lördag 21 juni 2014

Beslutsångest!

Har inte fått någon jätterespons på grönalund idag, så de blir nog inget med de, så då blir de på med träningsbyxorna och ut och gå. Lika bra så man får röra lite på sig, håller på att få damp av att bara ligga i soffan. Plus att jag åt jordgubbar (4st) och grädde till frukost. Ångesten över jordgubbarna är ju lite dryg då jag inte ätit några på snart två och ett halvt år. Hallon har ju slinkti ner några, men färska underbart svenska jordgubbar, dra mig baklänges vad gott de var, dock lite väl mättande med vispad grädde men bra samtidigt. Så man inte tar mer. Magen kurrar som aldrig förr, inte helt återställd efter honungen igår som den inte ville ha! Så kan de vara, de ända som är bra med att man får i sig saker kroppen inte vill ha är att man "tömmer" den! :-D haha! Ja nej jag har Sveriges tröttaste roomie så hon får väl ligga här och kolla tv så går jag ut på en powerwalk. Kanske en skön bok i öronen idag? Ska hitta på en

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar