lördag 21 juni 2014

Powerwalken fixad!

Nöjd med min insats, orka dock bara 8,5 km men bättre än att ligga i soffan och kolla på tv hela dagen. Klockan ställd till imorgon, 05:30 så hinner jag 8-10 km innan jobbet. Minst gå är de jag ska göra varje dag. Helst gymmet också. Men när kroppen inte är hundra, ja då blir de gå som gäller! Förbränningen förbränningen förbränningen är de som ska göras till i september. Med hopp om att jag tappat ner till 80-85 kg! Sen så, är de dags att börja bygga upp kroppen.

Vart super goda kycklingben i ugn med beasås till lunch idag. Dock orkar man inte äta hela tiden så de blev väl lunch då. Men gott var de. Enkelt att göra, smöra en ugnsform rikligt med smör lägg kycklingbenen tätt. Krydda med den kryddan man vill, på med ännu mer smör. In i ugnen i ca 60 min på 180 grader. Boom och de är klart. Hur gott som helst saftigt och gott. Låter man My vakta kyckling när jag är ute och går, så blir den lätt över gjord och något bränd! Då den fick stå inne i lite mer än 90 min. Bra My, men de gick att äta de med. Köttet lossade väldigt lätt från benen!

Kolla lite tv nu sen sova så gott så gott.
Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar