torsdag 12 juni 2014

Så var de en helt vanligt dag igen.

Och ett helt år tills nästa gång man fyller år, och skönt är ju de. Samma med studenten nu är de väl typ tre år tills nästa student.

Var framme i Stockholm klockan 01 inatt då jag körde deras morbror hem. Inte mig i mot med den bilen han har! Mercedes cabriolet. Hur fin som helst! Lite smått kär i den bilen. Är nu i hemma igen vart lite impuls just de att åka hem så jag skulle åkt tåg idag på eftermiddagen. Men mutar man mig med att köra finbil så är jag ganska lätt övertalade! Sen fick jag även hela dagen här ju också. Så de gör inget. Ska ju hämta ut summerburst banden vila väldigt mycket då sömn dom senaste dagarna inte varit hög prioriterat. Vill ju orka hela helgen. Sen har den underbara förkylning inte riktigt givit med sig så de blir en lugn dag ingen utsvävningar med träning. För då kanske man är frisk tills imorgon så man kan köra igång med de igen! Saknar de väldigt mycket. Men har man inte i halsen så ska man låta bli! Nu har jag inte super ont. Men känner av halsen så jag låtar bli lite till! Ska ju orka fuldansa hela helgen.
Sen varför är kaj vaken nu. Jo morbror(studenternas) ska på skolavslutningen för sin dotter. Igår fick han inte köra bil. Så jag sov där då tunnelbanan slutat gå när vi väl kom fram så nu blir de att ta sig hem. Ska fortsätta sova några timmar till då. Behöver sömn!

Vi hörs senare!
Thess
Nu bilder från igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar