onsdag 11 juni 2014

Ingen vanlig dag!

De är ju min födelsedag, och även student för dom yngre stjärnorna! Men som sagt min dag, jag bestämmer. (lite iallafall) 36 år när hände de?? Utan att jag ens märkte de också. Ja helt galet ju 36 år, då skulle man ju vara jättegammal och vuxen. Känner mig inte alls gammal och vuxen. När kommer de då, som en allmän chock när man bor 40 kanske?? Huu de är ju inte långt kvar tills de heller! Seriöst nu, dags att komma fram till vad jag ska göra med livet! Men de får bli imorgon, jag så är de studenten son gäller ungarna ska firas som aldrig förr!! Fick precis order om att gå in och duscha för nu är de student, men vafan jag fyller ju år, då borde ja få bestämma!! Men nej fick jag förklarat för mig, över 25 så är man körd!! Love you Calvin och Monica tack!
Vi hörs senare!
Thess

1 kommentar:

  1. Grattis på din dag! Måste erkänna att jag blev väldigt förvånad när jag såg att du blir 36, hade jag aldrig gissat. Du ser många år yngre ut. Är du säker att du skrev rätt;).

    SvaraRadera