tisdag 10 juni 2014

Helt slut.

Vilken dag, mycket fläng hit och dit. Sista sakerna som ska fixas, för imorgon kl 03 börjar studenternas dag, helt sjukt. För 11 år sen träffade jag dessa två juveler. De som är värst är att om dom nu tar studenten ja de betyder ju att dom blivit stora och då har ju tydligen jag också blivit äldre. Räknade lite på de, 17 år sedan jag tog studenten! 17 år, vafan händer där??? Ja ja bara att inse jag ska snart bli vuxen! Men inte nu!

Har inte varit ute och gått idag, vilket känns i kroppen. Har varit allmänt rastlös hela dagen, trots att jag varit lite halv förkyld, men de känns bättre nu, har inte ont i halsen längre. Så imorgon blir de en kort powerwalk tidigt på morgonen! Sen student firande resten av dagen.

Får se om de blir utgång eller inte ikväll. Men jag fyller ju år inatt så då kanske man kan fira mig lite inatt och dom där studenterna imorgon! Rättvist ja de tycker jag! :-D

Vi ser vad som händer!  Men vi får höras imorgon!
Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar