torsdag 12 juni 2014

Lite god mat på kvällen!

De är man värd! Så stekt kyckling med currysmör och broccolimos.

Var in till stan förut och bytte ut biljetten mot festivalbandet. Som i år är grönt. Finns bild länge ner som vanligt. Längtar så sjukt mycket nu tills imorgon så de finns inte ens. Bara njuta av underbart house musik hela dagen och kvällen! Tack mamma och pappa för julklappen.

Känner mig lite lätt lat, men orka inte gå ut och gå idag vi gick ju lite iallafall när vi hämta banden. Men ska ju fuldansa imorgon och lördag så de får räcka som träning. Sen söndag då är de dags att åter ta fokus. Då blir de verkligen att hålla de också, jag vet vad målet är och jag ska dit. Funderar lite på att börja simma också göra de 3 gånger i veckan och sen de andra powerwalk /squats /intervall dom andra dagarna. Men först så blir de att bli frisk och sova lite extra i natt. Eller rättare sagt lägga mig i tid! Så kaj får alla som bra timmarna och sen sova tills jag vaknar och gå upp då. Orkar jag så kanske en powerwalk bara för att få igång kroppen! Men vi får se! Känns förkylningen bättre så kan de nog bli så. Annars blir de nog inte! Men som sagt söndag så är de dags igen som senast. Som jag ska fuldansa imorgon. Som aldrig förr! Kommer naturligvis lägga upp massa bilder! Ska bara hämta tvätten sen sova! Har slarvat väldigt med min sömn den senaste veckan. Så de är inte konstigt att jag är trött och förkylningen inte riktigt vill ge upp. Då sömn ska göra mig frisk. Samt lite Alvedon och ipren, nu till natten så kommer jag sova som aldrig förr och vakna utvilad och glad!

Bloggen hållet på att byta utseende, vilket är så kul så de finns inte ens och längtar tills den är klar men man ser ju redan nu att de de kommer bli sjukt bra när de är klart! Tackar ödmjukast för hjälpen!

Nej nu ska jag hämta tvätten och sen ska sova!

Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar