torsdag 19 juni 2014

Midsommarafton imorgon då!

De firar jag med att när jag vaknar( jag tänker sova tills jag vaknar) gå till gymmet pitch sen köra ett skönt pass där och sen gå hem efter de. Sen blir de iväg och grilla med lite vänner! Alltid trevligt, på menyn blir de marinerat nötkött och en god coleslaw, som jag lite skönt slängde ihop här på kvällskvisten. Lika delar majonnäs och cream fraiche. Krydda upp med salt peppar lökpulver lite vitlökskrydda, smaka av och vitlökskryddan kan uteslutas. Strimla vitkål, nu är den som bäst när de är färsk. Blanda simsalabim och den var klar! Bra tillbehör till köttet, samt beasås naturligtvis. Bild finns längre ner, och ju längre coleslaw står typ någon dag eller så, ju godare blir den!

Trött som aldrig förr, så de blir nog sova tidigt idag snart de alltså. Sen så tänker jag inte gå upp tidigt imorgon, spelar ingen roll när jag vaknar, bara att somna om. Minst 10 ska jag sova till! Sen håller vi tummarna att de blir bara sol hela dagen imorgon de är ju ändå midsommar!

Nej nu blir de sova!

Nattinatt!!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar