torsdag 19 juni 2014

Jag skulle nog kunna sova en vecka.

Men nej då, blir inget med de, men tyvärr bara 8 km på morgonen, vart så sjukt kissenödig så jag fick ta en genväg hem! Så kan de gå, men bättre än inget. Imorgon ska jag när jag vaknar gå till gymmet ca3,5-4 km och sen köra ett pass oxbringa den gå hem. Det är mitt träningsmål imorgon! Sista dagen på innan ledig midsommar, då har gallerian sthlm stängt! Love it!! :-D två lediga dagar sådär skönt! Sen är de snart bråvalla. Längtar som fan, jobbar sköna långpannor på 17 timmar /16 timmar /16 timmar! Hur kul som helst. Kommer behöva sova en hel dag efter den är över! Men kul är de och de kommer de att bli! Samt att jag kommer att ta rast när ingrosso och Axwell spelar! :-D de är ju väldigt mycket bra andra djs som är där också men tror inte de kommer bli jättemycket raster. Men då ska jag ha rast!

Nu är de dags att byta fokus till jobb fokus, antingen blir de absolut inget idag eller så blir de hur mycket som helst. Den är lite svår att förutse men håller tummarna på hur mycket som helst, de regnar!!  Tummen upp för den! Hoppas de blir mycket nu på förmiddagen iallafall så tiden rullar då, så man får äta lite mat! Snart framme på jobbet, så nu blir de lite skön house musik i öronen, det brukar fixa moodet!  :-D

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar