onsdag 18 juni 2014

Äntligen påväg hem.

Vilken dag, varit hyfsat att göra på jobbet. Men så trött så de finns inte ens. Så nu blir de hem och sova! Hänga lite snabbt med roomie bara. Sen sova, träning imorgon powerwalk på minst en mil. Minst då de inte blev de idag. Men jag tog mig upp och ut. Är inte en dugg hungrig nu på kvällen. Så jag tvinga i mig lite paranötter (magnesium brist tydligen då jag haft sendrag hela natten) är man inte hungrig så är man inte då är de ju ingen mening med att äta! De är nog de jag gillar mest med lchfkost, man äter när man är hungrig och tills man är mätt. Så enkelt inga konstigheter bara enkelt! Inga poäng som ska räknas utan bara hålla kolla på kolhydraterna, that's it.

En dag kvar sen är de midsommar, blir lite grillmys med lite sköna människor! Allmänt chill inget överdrivet. Men naturligtvis ska min kropp få en omgång innan på morgonen, blir gymmet då jag ska träna hela kroppen tänkte jag, eller rättare sagt jag ska köra överkropp och squats samt powerwalk, men den blir nog inte på gymmet. Pallar inte att gå på gåbandet. De är så sjukt tråkigt så de finns ju inte ens! Man kommer ju ingenstans, de gör man ju ute. Vilket är magiskt! Känns så meningslöst att bara gå och gå och inte komma någon vart!
Men styrketräning har jag inget val de sker på gymmet!

Dags att sova snart, helt slut sova ikapp lite jag missat så vi får höras imorgon igen!

Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar