onsdag 18 juni 2014

En väldigt trött tjej!

Men nu börjar energin komma tillbaka lite, men idag var de jobbigt. Var påväg att skita i träningen helt. Men sen gjorde jag en deal med mig själv (ja vet, jag är inte som alla andra) så 75 squats en timmas powerwalk och sen 75 squats till. Var helt slut efter träningen. Men en svart kaffe så ordna de upp sig! Tidigast mat vid 12 idag, men ska försöka vänta lite längre! Typ till 13-14 iallafall. Då behöver jag inte känna stress efter jobbet att jag ska hinna äta! Har inte bestämt mig än om jag ska spåra ur helt på midsommar och faktiskt äta lite jordgubbar med lchfglass, de är ju bara midsommar en gång om året. Men då är de ju även med alla andra dagar också dom är ju också bara en gång om året! Får se hur träningen går, ska köra en galet pass på fredag så då kanske man är värd lite jordgubbar, sen när jag säger lite menar jag lite. Typ 5-6 st max! Ja vet att jag är hård mot mig själv, men jag har inget val. Börjar jag släppa på sånt så kommer de snart vara okej att ta en muffins igen och två sen är de kört! Lite som en alkoholist inte bara kan ta ett glas vin. Så kan jag som kolhydrats(sockerberoende)intolerant inte äta sånt! Inga direkta konstigheter med de! Ett beroende är ett beroende och de enda avlöser de andra. Därför lite av en träningsnarkoman. Men hellre de än som de var innan! För dit ska jag aldrig igen ALDRIG.

Snart på jobbet, dags att byta fokus från träning till jobb. Försöka rädda månaden så gott de går! :-D

Vi i hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar