måndag 16 juni 2014

God morgon.

Ja vakna för en stund sen. Har googlat runt och läst nu om träning, och i mitt fall där jag inte vill bygga jättemuskler så blir cirkelträning min grej, man kör tex 10 övningar på varje maskin ingen vila inte överdrivet tungt, så blir de ett set, sen kör man om de typ 3-5 gånger. Samt vanlig konditionsträning på de. Så bygger man inte jättemycket men förbränner mer och tillslut blir kroppen fit. Så nu blir de att bege sig mot gymmet, längesen man vart där nu. Ska bli lite kul, har ju inte varit där sen innan operationen. Och de är några veckor kan man säga! Typ 12 exakt idag. De går fort när man har kul. Kommer skita i vikten även nu. Men hoppas på att min vikt ligger på 80-85 i september vi säger runt 16.e september de är tre månader och på dom tre månaderna bör kaj kunna tappa dom kilona. Strikt kost inget jävla fusk och sen träna varje dag. De ska gå, speciellt nu när jag tränar förbränningsträning. Så svårt ska de inte vara! Träningen går ju inte ut på att lyfta mest utan mindre och längre. Uthållighet och ork på samma gång. Ska nu under veckan hitta ett bra träningsschema till mig. Sen utveckla under tiden gång. Och nej jag kommer inte öka proteinintaget. Fett kommer öka men inte protein kommet även logga matintag för att hålla koll på hur mycket % av varje jag äter! Inget annat! 20% protein 80% fett och mindre än 10% kolhydrater helst noll, men de är nästan omöjligt!  De kommer bli mycket lika mat och mycket köttbiffar/bullar med beasås /kryddsmör kyckling med currysmör väldigt lite grönsaker för min del. Här ska de förbränns och omvandla fettet till muskler!

Då vart de dags mot gymmet!
Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar