måndag 16 juni 2014

Dags att göra de som ska göras!

Var till gymmet, insåg ganska snart att de är så jävla tråkigt att gå dit och gå på gåbandet och cykla. Man kommer ju ingenstans. Insåg även att gud vad jag inte är stark. Men nu var de ju inte bodybuildare jag skulle bli utan en typ fitnesskropp jag är ute efter. Men lyckades med ett bra pass, 30 min på gåbandet, biceps, triceps, brösten axlar och lite rygg sen 30 min cykel. Som tur är så är de bara tre gånger i veckan jag behöver göra detta, jag tar inga tunga vikter på någon övning men desto mer övningar, tex 20x3x5 på maskiner 20x2x5 triceps inte tungt alls utan längre set sen har jag också läst någonstans att om man kör kondition efter styrkan så ökar förbränningen även lite till, detta är som sagt något jag läst inget som behöver vara så. Så har jag fel så får man gärna säga de till mig. Jag är inte bäst alls på träning, läser mycket men absolut ingen pt av något slag så här gör jag och detta funkar för mig. Ikväll blir de pizza lchf med köttfärs champinjoner tomat (jag kommer dissa tomat) lök (kommer dissa den också) och massa ost! Sen naturligtvis beasås. Kommer frysa in så de finns enkel lunch!
Ska köra lite 16:8 nu också just för att öka förbränningen lite till som en kick start! Så idag äter jag senast kl 21 och imorgon tidigast kl 13 detta låter säkert jätte rörigt men jag har lite koll iallafall. Sen ska har också stekas "bantar biffar" äggulor lite grädde och blandfärs med extra fläskfärs. Just bara för att få de så fett som möjligt. Bara att googla bantar biffar, sen lite vitlökssmör ska fixas också. Nu jävlar ska här blir ett viktdropp.
Här kommer lite bilder från gymmet på några av maskinerna som jag gick loss på! Använde lite fria vikter också men tog inga kort på de! Men hantlar till biceps.
Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar