söndag 15 juni 2014

Den här dagen gick fort!

Dags att sova snart, men jag gjorde min mil, men sen vart de bara vila och kolla tv. Var nog lite tröttare än jag trodde! Hoppas på mer utvilad så man orkar göra något, om inget annat så laga massa mat så vi har matlådor till resten av månaden
Idag blev de hamburgare med Boxholms ost lite lite lök och massa beasås (Icas egna) mätt och god.

Fundera lite när jag var ute oxbringa gick idag, att ska jag orka lyfta mig själv både armhävningar och vanliga lyft så måste jag droppa i vikt ihop med träna armar lite i taget, detta betyder att jag måste lägga om träningen igen, så från och med nu blir de mycket kondition.och tre dagar i veckan styrka på gym då i form av överkropp och squats. Inte tungt alls utan bara så man får lite styrka i armar och rygg och mage så man kommer igång så jag kan få den där kroppen som jag vill ha! Så från imorgon blir de nya rutiner. Kondition 7 dagar i veckan och styrka 3 av dom. Minst 7 km när de är styrka och en mil powerwalk när jag bara powerwalkar. Detta ska nu förhoppningsvis leds till att jag droppar i vikt och blir starkare! För jag ska klara detta jag rånet inte vara hon som inte lyckas! Bara tanken gör mig förbannad. Detta ska gå, ska googla massa övningar imorgon när jag vaknat sen blir de gymmet imorgon! Fan sjukt taggad vill jag lova! Har jag kommit såhär långt så kommer de sista inte vara så jävla svårt, eller?? :-D sen är de klart, lätt kommer de ju inte att vara, då skulle ju alla vara vältränade. De är ju inte alla, så de är nog inte så lätt!! Men jag har viljan och har tagit beslutet och jag har fokuset! Jag kommer klara de, de tvivlar jag inte på alls! Bara min kära plan funkar!  Nu blir de sängen snart så man orkar med morgondagen och dess bestyr!

Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken otrolig viktresa du gjort - skulle du kunna tänka dig att berätta mer för en journalist och eventuellt dela med dig av din historia i en tidning? Mejla mig gärna: irmipersson@yahoo.se. Mvh/Irmi

    SvaraRadera