torsdag 5 juni 2014

Åååå sån stress!!

Fattar inte varför de alltid är stress på morgonen, sen missa jag min tunnelbanan med 10 sekunder. Alltså så störande! Men jag måste börja ställa klockan ännu tidigare, så jag får snozza lite till. Eller gå och lägga mig tidigare. Hur som 8km powerwalk 150 squats och bara ett varv med intervall (5st) i backe idag, för jag glömde minsann att ta på mig min gördel. Vilket inte vara skönt att springa i backe, så jag strunta i den. Och Shit vad den hjälper gördeln. Trodde inte så mycket. Men de gör den. Var typ super svullen när jag kom hem. Inte ont men svullen! Så den blir att ha på sig några månader till! Men som sagt de var av misstag jag glömde den. Kom på de efter en bit, de kändes sjukt konstigt. Men orka inte vända eller hann inte heller för den delen!!

Idag var de jag och Axwell som var ute på promenad. Hur trevligt som helst! Lär nog ske fler gånger är jag rädd för! :-D

http://soundcloud.com/axwell/axwell-live-at-tomorrowland

Snart på jobbet, en sån där skön dag 11 timmars! 😀 hoppas på ett galet drag så tiden går extra fort!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar