onsdag 4 juni 2014

Hemma.

Super trög dag på jobbet, men så är de kanske när skolorna slutar, mest massa små dryga tonåringar. Men dom ska ju också hänga någonstans!

Hitta en sida på internet som en vän lagt upp på Facebook www.vadfanskajaglagaförmiddag.nu
Ni ser på bilden nedan vad jag skulle laga!! Underbart! Den var lite kul sen sidan!

Fick ett samtal från wellness idag, på fredag har jag intervju med dom på morgonen, sen ska dom skriva en story om mig. Min resa, mina tankar och att de går. Lite sånt! Ska bli jätte kul.

Klockan ringer 04:50 imorgon bitti, dop blir de träning. Hoppas på att träningsvärken ger upp snart! Men de brukar ta en vecka. Sen så släpper de så fint, och kroppen har vant sig! 4 dagar kvar. Tills de gått 7 dagar sen jag lade om passet!

Fixar matlådor till jobbet också! Köttbullar med beasås. Magiskt.
Nästan inga kolhydrater alls. Vilket är de bästa! Bara protein och fett! Älskar dessa ord!

Nu ska jag sova snart, vi hörs imorgon igen!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar