torsdag 5 juni 2014

Fikat med två underbara!!

Påväg hem nu, sova och sen upp och köra ett skönt morgonpass 150 squats 8km powerwalk och intervall i den där backen!

Sen jobba och sen är de semester!! I en vecka! Ska bli skönt. Behöver börja planera lite hur och sånt samt fixa till bloggens utseende! Men först sista fokus på jobbet och intervjun med wellness.se ska bli kul och se om de genererar in något! Måste börja fokusera på vad jag vill av detta!? Om jag ska försöka styra en karriär inom detta inte bara blogg och instagram kanske föreläsa om min resa, hjälp andra att detta är inte omöjligt, för kan jag kan du!! Man måste bara vara medveten om att de tar tid, de sket inte över en natt! Man kommer få offra vissa saker i livet. Men tänker man efter är de värt de! Även om de är jobbigt ibland! För de är de, jag önska verkligen att jag tålde kolhydrater, men nu gör jag inte och då får man leva med de, precis som vilken allergi som helst! Men visst är de jobbigt, vem vill inte ha muffins mjukglass eller allt annat gott, men varje gång jag hamnat i en situation som frestelsen är så stor så de inte finns, frågar jag mig. Är de värt de?? Samma svar varje gång, nej de är ju inte de! Att byta ut de jag gjort till de som var finns inte. För tillåter jag mig ett fusk så kommer de bli två och tre och snart är jag tillbaka igen. De är nog de absolut värsta som skulle kunna hända mig, min värst mardröm.

Snart hemma sova som aldrig förr!! 
Vi hörs imorgon
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar