torsdag 29 maj 2014

Torsdag och ledig!

Har varit ute och gått, kört intervall och squats, hur skönt som helst vill jag lova de som är bäst är att när man är ledig behöver man inte stressa alls, utan man kan testa nya vägar och ser om man kanske hittar lite nya vägar, idag var en sån dag! Solen skiner och lite p3 dokumentär i öronen, då kan man gå hur långt som helst, dock vart det inte att träna armarna men tar de imorgon!

Tejp bytar dag! Bilder finns i slutet, är man känslig så behöver man inte titta bara att skrolla förbi, men nu så ser riktigt bra ut tycker jag. Men känner man på ärret så känner man att under huden är de inte riktigt klart än. Men ändå väldigt långt på vägen!!  Men ger de en månad till innan plankan sätts på prov igen! Tills dess blir de powerwalk/squats och intervall träning!

Frukost idag bestod av två kalla köttbitar med beasås och fettkaffe. Så nu står jag mig tills ikväll utan problem! Då blir de pulled kycklingfiléer! Super gott, och väldigt enkelt. Bara att koka ihop: krossade/passerade tomater, lökpulver, chilipulver, salt, peppar, woishestersås (stavas nog inte så), soya, stevia ketchup. När detta kokat upp så blir de lite som en bbq sås, och där i lägger man sen filéerna och låter detta koka i två timmar på väldigt låg temperatur. Så gott så de finns inte ens!

Kollar på Anna skipper -du är vad du äter! Kul att hon faktiskt kör en version av lchfkost, vilket gör att man mår bra och går ner i vikt! Om någon någonsin skulle säga att de inte funkar ja, då är de bara att visa ett kort på mig. För de funkar! Jag lovar, inte bara viktnedgång utan välmåendet också! Även om hon tvingar i folk väldigt mycket grönsaker så är de ju väldigt mycket bättre än gluten och socker och andra snabba kolhydrater! 

Nu blir de att duscha och ut i solen och njuta av dagen!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar