onsdag 28 maj 2014

Ledig imorgon!

Ska bli skönt, inte ställa klockan. Sova tills jag vaknar, sen ut och träna. Jobbar helg så jag tänker njuta som aldrig förr av morgondagen! Men träningen den är de första som kommer att utföras! Ett skönt och långt pass! Sen får vi se vad som händer men något vill jag ju göra! Så är de ju!

Snart blir de sova av för mig. Var ju ändå uppe vid 05 i dag, så jag är lite trött!

Har insett att de kommer ta lång tid att fatta att magen är borta, känner flera gånger om dagen så den verkligen är borta. Konstigt de där att man somna in med häng och vakna upp utan! De är konstigt, för jag hann inte med att förstå.har inte inte förstår att jag gått ner dom kilona jag gått ner, de är ju lite konstigt att tror att man ska mötas i spegeln med hur de en gång var. Men när man väl tittar sig i spegeln blir jag lika förvånad. För bilden jag möts av är inte den jag själv ser mig som, de är en ny människa jag ser i spegeln, men jag vågar oftast inte ens titta, för jag är rädd för vad jag ska se, men jag kämpar varje dag med att titta i spegeln när jag går förbi den! Men de är enklare att titta bort och hoppas att de inte är allt för illa! Men de är inte illa!  Jag är inte i närheten av klar, men väldigt långt på vägen! Fokus vilja och inställningen måste finnas annars är de kört. Jag vet vart jag ska och hur jag ska ta mig dit. Målet är satt! Finns inga ursäkter i världen som kommer hindra mig! Jag ska dit! Och de man inte, inte får fuska med är sömnen. Så nu blir de sova av! 
Sov gott så hörs vi imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar