tisdag 20 maj 2014

Tisdag, morgonmöte.

Bara att köra liksom, inte så underbart kul när klockan ringer vid 05:00 men en snozz på de sen är de bara att gå upp, för de är ingen som gör de åt mig.
Körde plankan idag, trots att de var vilodag på den enligt schema, och de började göra ont i magen efter typ 30 sekunder och då sluta jag, ska ta vilo dagen från plankan imorgon istället och ser om de blir bättre på torsdag? Annars är de bara att sluta göra den nu och ta den senare läkningsprocessen går före träningen. Annars flöt passet på utan problem idag med! Lika skönt varje gång man kommer hem och man är klar. Fast man längtar lite tills nästa morgon för att få den känslan igen! Jag vet jag är inte normal! Men vem vill vara de! Men de bästa är när man börjar se resultatet också. Dom är inte stora men sakta men säkert börjar benmusklerna forma sig! Vilket är kul, det gör att man faktiskt blir motiverad att fortsätta! :-D

Fyra dagar jobb sen kommer mamma och pappa samt min bästa vän Monica och hälsar på över helgen, ska bli hur kul som helst! Plus att min roomie fyller år, fast hon åker hem till sina föräldrar så hon blir med paket när hon kommer tillbaka! :-D

Väldigt konstigt väder idag, hoppas på mycket folk som vill köpa nya telefoner av mig!! För idag är en sån dag då de är okej med många sålda telefoner!

Ja ja, vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar