tisdag 20 maj 2014

Sista timmarna.

Ja dom är lite av en uppförsbacke, speciallt när de inte är så mycket folk. men som tur är så har jag ju bloggen att skriva i och fördriva tiden lite. Där jag kan utrycka tankar och annat som försigår i mitt liv, Just nu är de mest träning och kosthållning som de handlar om, kanske inte låter jättekul men har man ett mål så har man. Ska ju lyckas att få min kropp fit och slim tills dess!

Har tydligen valt att ha semester mitt i juli, vilket betyder att jag kommer kunna åka ner till Säfle på Lchf eventet där och göra de vi snackade om jag och kostdoktorn. Ska tvinga med mig Emma från grannbutiken ner ( hon lever också lchf)
Leker man med min telefon får man skylla sig själv!! ;)

Två dagar kvar tills lönen kommer och då måste de börja hända grejor i butiken. För tydligen kan man inte köpa telefoner om ma inte har pengar( de kostar ju inget i butik att förlänge sitt abonnemang, eller skapa ett nytt) men de går inte om man inte har penger!!

Trisdess!!


Nu ska jag köra vidare här två och en halv timma!!


Vi hörs senare!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar