tisdag 20 maj 2014

Dags att sova!

För klockan ringer 05:30, upp och köra träningspasset innan jobbet. Tänkte ta vilodag från plankan imorgon. Eller får se hur magen mår, gjorde ju lite ont idag, och de känns även nu och magen är jätte svullen. Men känns de inget imorgon när jag vaknar så testar jag igen.

Snart dags att öka träningspasset lite till, att chocka kroppen lite, men funderar på att öka kilometerna lite och även intervallen i backe och squatsen. Om man kör ett extra varv, blir de en kilometer till och 60 squats till. Får se hur jag känner imorgon om jag är redo, annars får de bli en annan dag bara, och klarar jag inte plankan mer än 30 sekunder, så får de sen blir 30 sekunder gånger 3 helt enkelt! Men hoppas på att klara av mer, men kanske inte nu!

Ska även börja med armhävningar och sitta på en bänk och lyfta sig själv de jag ska börja med att att mest bara orka hålla mig uppe. Sen allt eftersom öka till lyft. Man känner när de är dags!

Efter jobbet imorgon ska vi ut och äta med jobbet, ska bli trevligt! Hela ligan samlad! Kött och fett till mig! :-D
Vi får höras imorgon! Måste sova nu!!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar