onsdag 21 maj 2014

Alltså solen!

Man blir på något fånigt sätt lycklig i hela kroppen när den lyser, och den ger iallafall mig styrka på morgonen när den tittar fram, idag gjorde den de under intervall träningen. De gick så mycket enklare. Struntade i plankan idag och får se imorgon om magen är mindre svullen då kör vi igen, annars får jag hitta någon annan övningen sålänge tills magen tillåter mig att köra den! :-D

Bytte tejp på ärret idag, de har läkt jättefint, men kommer nog få små "vingar" på sidorna ser de ut som just nu,  men de kan också vara så att de är svullet, inget är klart fören i september, då kan man tydligen börja verkligen kunna se slutresultatet! Men jämför man med hur de såg ut innan så är allt bättre före och i nuläget bild finns längre ner! Är verkligen med hela mitt hjärta så lycklig att jag fick den operationen, även om jag kanske skulle väntat lite till. Då jag inte vart klar med vikten än, men de är skit samma, resten lär väl dra ihop sig någon gång! Annars får man väll bygga ut med muskler! Inte värre än så! Men vi tar de då, nu är nu och nu följer jag mina nuvarande mål! Fit kropp till nästa sommar!

Snart dags att åka till jobbet, öppning stängning hela veckan verkar det som, men ikväll ska vi ut och äta ligan ska bli mysigt och gott! Bilder kommer naturligtvis efter!

Dags att fixa sista innan jobbet!
Hörs senare!
Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar