söndag 18 maj 2014

Söndag!

God morgon världen!

Idag så var de inte lika kul att gå upp, sjukt trött men så fort jag känner minsta lilla försök till att komma undan, så tänker jag på Katrin Z vilket gör mig förbannad och sjukt taggad. för hon ska fan inte vinna de här, de kan hon fet glömma!! :)

Och jag klara de, de var bara lite drygare idag, men eftersom gårdagen var väldigt kul så fick de gå. Sen är de sååå skönt att de snart inte behövs med än T-shirt och träningsbyxor, inga hoodies vad jag älskar sommaren! Med hela mitt hjärta. Så skönt att slippa massa kläder som bara gör en orörlig, snart räcker de med en t-shirt och kort byxor när man går ut och kör morgonpasset. sen blir de nästan lite för varmt att köra om man väntar för länge. Kan ju vila efter träningspasset om de nu skulle behövas!

Frukost idag bestod av 3 kokta ägg med 30g smör ihop mosat fast jag orka inte allt, och en magisk god fettkaffe :)
Så nu står jag mig typ hela dan, om jag skulle känna lite sug i eftermiddag så kan man ju slänga ihop en fettkaffe till. Sen blir de kokt torsk ikväll med äggsås. var längesen och de är grymt gott.

Dags att göra sig klar inför jobbet, så vi får höras lite senare!!

Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar