lördag 17 maj 2014

Solen lyser som aldrig förr.


De kan man ju leva med, har nu avklarat träningspasset viket blev 30 sekunder planka 20x3x2 squats samt 4,5 km powerwalk. sen tillkommer lite fuldansande ikväll på Size in the park i Kungsan. Mätt sen igår då jag lyckades att överäta, ordentligt, inte bara lite utan ordentligt, inte någon stor portion på någotvis, utan jag åt när jag inte var hungrig. De dummaste man kan göra, för inte måtte jag direkt bra av de, mest uppsvälld och lite lätt illamående, men nu på morgonen är var jag bara vanligt mätt. Så nu har jag lärt mig att lyssna på min kropp innan jag äter, är jag hungrig?? om inte, nej då äter jag inte, om ja, då äter jag. tänkte avnjuta några timmar i solen nu så kanske man kan få lite färg börjar ju bli blek, inte okej. men naturligtvis solar jag inte magen. men ben och ansikte armar.

 Äntligen är nu min sida uppe, så nu kommer de bli mer bloggande härifrån, den kommer att ändra utseende med tiden, måste bara hitta någon som är bäst på att bygga upp den här sidan. Men tills dess får ni hålla tillgodo! Samt jag har inte lärt mig än hur den funkar riktigt så håll ut! 


Nu blir de solen i några timmar sen in mot satan! 

Vi hörs sen! 
Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar