torsdag 15 maj 2014

Andra inlägget!

De vart lite fördröjt de här med min adress www.lchfthess.se men nu lova dom inom 24 timmar så funkar de inte i morgon så blir de att ringa igen. Tycker inte de ska vara så svårt, då dom jobbar med detta. 

Vart ju som sagt stolt medlem i #teamjustcheck i måndags! Hur kul som helst, även Sanna som startat detta projekt på Instageram har en blogg som jag varmt rekommenderar er att besöka www.justcheck.se .Där kommer hon presentera människor som valt att göra en förändring i sitt liv, för de sitter i huvet, och övervinner man bara sin hjärna så kan man vinna allt! Lite så jag kände när jag sluta röka, de var då själva F-n om jag inte skulle kunna övervinna mina egna tankar. De gjorde jag, nu typ över tre månader senare så undra jag varför jag inte sluta tidigare, för de sitter ju i huvet ingen annan stans. Sen spelar de ingen roll vad du ska göra eller när du ska göra, de som stoppar dig är dina tankar som inte tror på dig själv, och bara tanken av de om mig själv gör mig galen, de blir som en tävlig mot mig själv med mig själv för mig själv (förstår om man undrar vad de är för fel på mig, men jag är ganska snäll och trevlig, men alla har vi spöken stora som små vi måste bara ta tag i dom) 
håller fortfarande på och lär mig den här bloggportalen, då jag är van vid en annan, men känns som om detta kommer bli bra tillslut! 

jobba helg, fast tagit ledig lördag för då spelar Steve Angello i Kungsträdgården och de tänker jag INTE missa de vill jag lova! här längtat sen han gick ut med de officiellt. ska bli jättekul. 

Började min 30 dagar challange ( hur de nu stavas) med plankan, Shit vad jobbigt. 20 sekunder, men om 30 dagar ska jag klara 5 minuter! Jo, tjäna!! Men vafan jag har klarat att gå ner 58% av mig så varför skulle jag inte klara 5 min planka. Men de kändes, men kul samtidigt!! :) Har även idag gjort om min träningspass lite, när jag är ledig så måste jag köra 3x25x2 squats ihop med 5 upp joggande av en backe( super skev meningsbyggnad jag vet men ni fattar) så 150 squats när jag är ledig och 100 när jag jobbar, om jag orkar gå upp tidigare så 150 då också. Sen plankan på så kommer de nog snart märkas skillnad




Lite bilder som sagd lär mig hur de funkar, ni får ha lite överseende. Skulle ha åkt och hälsat på lite polare idag, men jag vet inte om jag orkar, och nu har tiden runnit iväg bloggen går före allt annat just nu så den kommer igång. Men är ju ledig på måndag igen, lördag är jag upptagen. Så då blir de nog att dra en repa och hälsa på lite folk lite överallt. :) 
Är nog lite trött jag, men tråkigt att inget göra, men jag har ju jobbat med den här sidan idag, men tränat, sen ska jag laga mat också. Helt meningslös har ju inte dagen varit! :) Har inte betsämt mig än om hur jag ska göra, vila eller åka ut och hänga med människor?? 

Vi hörs så snart sidan är uppe igen!! 

Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar