måndag 12 maj 2014

Första inlägget på min nya blogg!

Hej allihopa gamla som nya läsare! 

Jag valde att byta bloggadress för att, ja helt enkelt i framtiden vill tjäna pengar på den. Men nu snackar vi framtiden, just nu är allt som vanligt. Har inte riktigt fått kläm på hur den här sidan funkar, så ni kommer få ha lite tålamod! 

Men från igår och minst 3 år framåt så äger jag adressen www.lchfthess.se vilket är denna!
Väldigt taggad med vad man kommer kunna göra i framtiden med bloggsidan, men som sagt de är framtiden. 

Nu ska jag kämpa på att hitta någon som är världsbäst på att fixa med bloggar och hemsidor. Fick hjälp av en kille igår som gjorde att jag kommer kunna blogga från min adress redan några dagar senare! 

Jag kommer även att ingå i ett Team på instagram #teamjustcheck @teamjustcheck www.justcheck.se de går ut på att inspirera andra till att ändra livsstil, och att de handlar om mig själv ingen annan. 

De kommer finnas lite recept tips och knep på hur jag lyckats. Detta är min resa mina tankat och mitt liv mina mål. 

Om man lämnar en kommentar så svarar jag så snart jag kan!

Min resa började 25/2-12, de var dagen som förändrade mig för resten av mitt liv. Eller man kan säga att de var dagen då jag fick mitt liv tillbaka. De var dagen då jag valde att byta kost och livsstil. Idag 56-58% mindre än då så lovar jag att detta är de bästa som finns! De kan ibland framstå som en sekt, men eftersom man mår så galet bra, och livet blir så mycket lättare är de ju inte så konstigt. Men de är ingen sekt de är en kosthållning som funkar för alla, sen behöver man inte leva som jag, på väldigt lite kolhydrater utan bara dämpa intaget, skit i socker pasta ris och bröd och öka fettet så lovar jag att man kommer må bättre. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar