söndag 18 maj 2014

Kvällsmat!

Blev kokt torskrygg med äggsås, koka torsk chansar jag på att dom flesta kan, men min äggsås den var hur god som helst! 100g smör och 200g cream fraiche smält ihop detta till en sås, och blanda ner dom hackade kokta äggen!! Seriöst så gott
Mätt och belåten så väntar man nu på att Partaj ska börja, de gör en lycklig in i hjärtat, underbar humor!
Sen blir de sova efter partaj, helt död i kroppen, och ska man orka upp och träna i morgon i normal tid, då måste jag få min sömn, sen ska ,man inte glömma att min magen inte är färdig läkt än, och de läker bäst på natten, då är de viktigt att få dom rätta timmarna, och jag försöker verkligen att sova mellan 22-05:30 får man dom timmarna så är de inte jobbigt att gå upp, visst kan man fuska ibland, men för att de ska funka med träningen och livet så måste jag få den sömnen! Sen när min kropp läkt klart då kan man säkert fuska lite mer med sömnen, men tills dess så blir de så här. Inte värt att vara trött och sliten, roligare att vara pigg och glad!

Imorgon kommer jag sätta plankan 40 sekunder, 20x3x2 squats och 4,5 km powerwalk ska sen kolla igenom Jillian från biggest looser Usa, hon har en 30 dagars utmaning, så den ska ja kolla om jag ska anta nu eller om jag ska vänta lite, med tanka på min mage. Vi får se, plankan känns ju i magen, men tror de är träningsvärk de mesta, och de har jag inte haft så ofta innan i magen, typ ALDRIG så de är nu en ny känsla. Svullnaden ja har sagt de förr och nu kommer de igen. Jag måste lära mig att leva med de.


Och när skillnaden är somdenna så får de vara hur svullet de vill, översta bilden tagen tidigt på morognen innan magen svullnat! :) men tro migså skönt att slippa hänget, dock mste jag lära mig att sova utan gördel. Men de är inte så lätt, för innan så när man låg på sidan så låg även hänget på sidan, mu så finns de inget där, så de bli lite hissnande känsla men när man har gördeln på så känns de inte konstigt. Man har ett stöd, svårt att förklara. Men konstigt känns de! Men man vänjer sig hoppas jag! Och man ser mina magmuskler!! De är coolt! :)

Snart Partaj, bara final i Talang Sverige sen sova. Som jag längtar!!


Vi hörs imorgon!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar