lördag 4 juli 2015

Alice Cooper.

Ja nu kan man bocka av den på listan också.



















På tisdag är det Lisa Miskovsky  på Gröna Lund och ja jag tänker tvinga med My dit. Hon är grym live har sett henne några gånger och sen kommer det massa mer som man ska se i sommar. :) Ska bli kul musik är det bästa det. Får ju snart besök av Min brors dotter också då ska vi även åka frittfall jag har lovat det så det är väl bara och köra liksom. Ner kommer vi ju alltid så är det ju. Men sen får vi se hur kaxiga vi är efteråt. Ska bli kul att gå på grönan med henne för nu kan man ju åka lite mer saker. Man får plats liksom. Förut var det ju inte så lätt med grejerna som man spänns fast i när dom kanske inte skulle räcka till. Sista tiden så våga jag inte åka just för det. Tänk om jag inte fick plats? Vad pinsamt. Men även om jag har gått upp lite så får jag iallafall plats. :)

Men nu blir det lite fettkaffe och kanske ut i sommarkvällen och hitta på något bus med ett födelsedagsbarn som fyllde år i veckan. :) Bilder kommer som vanligt i morgon!

Puss och kram på er!

Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar