måndag 15 juni 2015

En av alla grejer klara.

En intervju i en tidning efter sommaren. Ska bli kul som bara den. Alltid lika kul och se hur dom som skriver får till det. Spänningen är olidlig. Nu börjar då nästa projekt. Ska ju upp till Övik den 9-12 juli och hålla mitt första föredrag/föreläsning. Spännande som bara den. Men som tur är så är det inte flera 100 jag ska prata inför utan en mindre grupp. Lagom att starta med.

Men det börjar jag med i morgon är helt slut efter dagens skrivande. Samt efter helgen. Men så kul det var men min kropp är så trött så det är nästa löjligt. Hoppas det repar sig snabbt. För snart är det ju midsommar och då vill man ju vara "pigg" :) Men ska inte göra så mycket utöver det normala dom närmaste dagarna förutom städa tvätta och så skriva på mitt föredrags material.

Sen har min dator börjat balla ut helt så det om man har otur börjar bli dags för en ny. Då är frågan Mac eller pc har ju pc nu men vet ju samtidigt att Mac är löjligt mycket bättre när det kommer till datorer dock inte telefoner. Men där finne det bara en SONY
Man kan ju inte tatuera in vad skit som helst. ;) Ja den är riktig och ingen gnuggis. :) 

Åh måste berätta om en kul grej som hände på Summerburst. Det kommer fram en tjej på lördagskvällen lite försiktigt och frågar vad jag heter. Jag säger Therese och hon - är det du som r LCHF-THESS , jag yes det är jag. Åh du är min förebild. Alltså sånt är så galet kul när det händer så det är inte klokt. Att för vara en inspirationskälla för någon annan. Så det gjorde en redan helt magisk kväll ännu bättre. :) Tack snälla du som dock inte presentera dig. :) Men du vet vem du är. TACK! 

Nu är det dags att suga tag i dom vanliga sysslorna i dagen. Diska och plocka i ordning här hemma kanske sola lite? Vi hade som plan igår att grilla idag men det blåser så. Men i morgon ska det också vara sol och inte blåsa lika mycket så då kanske man kan göra det. 

Så blir det sola sen en promenad ner till sjön och njuta lite. Till en förhoppningsvis trevlig solnedgång. Ska sälja in det till My se vad hon säger. Ja sola behöver hon ju inte göra men gå ner till sjön idag och grilla i morgon? 

Fortsättning förljer. ;) 

Vi gick från Fridhemsplan till Lindhagen igår det går att gå längs vattnet. Alltså kolla vad fint!






















Nu diska! 

Puss och kram på er! 

Thess





3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Vilka bilder! Sommaren i Sverige är magisk (de dagar det nu råkar vara sommar ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla. Ja och Stockholm är framförallt en helt galet vacker stad!

      Radera