onsdag 15 april 2015

Solen lyser.

Men först vad har hänt med min dator? Massa reklam så fort man byter till ny sida typ även inne här på min blogg? Fattar inget. Men det går väl över annars får jag väl köpa en ny fast ville försöka spara mig från det så länge det går. Kanske kan göra en totalfabriksåterställning? Är ju inte nå geni på datorer jag inte. Crap. Ja ja det kanske löser sig ändå. Får hålla ut några dagar till.

Ska ner till sjön tänkte jag och samla lite energi och så man kan styra upp lite grejer idag och i morgon. Ska ta med penna och papper och bara ut med tankarna för jag minns dom oftast inte när jag kommer hem. Så det blir enklare att skriva ner dom på plats. Fick ett jättekul mail igår som verkligen gjorde mig glad. Som kommer gynna min framtid. Så lite spåning inom det kommer det bli också. Berättar mer om det när det är dags och allt är skrivet i sten så att säga. Men det börjar sakta men säker gå åt rätt håll har även ett skönt möte nästa vecka som ska bli sjuk kul och även hoppas på att det kommer sätta fart på lite grejer. Men som sagt en dag i taget och små små steg så kanske man kan hålla detta super sega tempo utan att krascha.

Detta är den största utmaningen för mig att ta det lugnt och inte stressa upp mig över allt. Det är väldigt svårt och jag kämpar som aldrig förr vill jag lova. Men en dag i taget så är det och så får det förbli ett tag till.

Nu blir det att "packa" lite och gå ner till vattnet och njuta av det och lugnet där nere som inte går att beskriva hur underbart det är också sol på det gör ju bara livet ännu bättre. Bästa bästa. Sen i morgon blir det att fixa naglarna igen hos Nails by Sosso i Väsby. Lite vardagslyx i livet är det bästa det. Ni och kolla länken på hur duktig hon är. Helt fantastik skulle jag säga. :)

Nu blir det att fixa Moccafettlatte i termos och sen ner till vattnet.

Recept

 2 äggulor
50 g osaltat smör
1 msk kokosolja eller Mctolja 
ca 1 tsk kakao pulver
ca 1 tsk sötning
ca 2 krm vanlijpulver
mixas med 2 dl kokande vatten smaka av så det är som DU vill ha det.

Blanda 50/50 kaffe och chokladdryck så har man en maccafettlatte. Så gott så det är inte klokt. Sen mättande så det är heller inte klokt. :)


Puss och kram på er. Hörs antingen senare eller i morgon! 

Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar