söndag 26 april 2015

Jag har då fått nog.

Så arg och ledsen i kroppen att inte fler ser vad jag ser, Men nu jävlar ska här fan hända grejer vill jag lova. Nu har jag tröttnat ur helt. Jag vet att jag är sjuk och det tar lite längre tid allt är beräknat men vafan detta mitt nya projekt ( ja jag har en bokstavskombination ) kommer bli så jävla bra när det väl sätter igång. Ska bara reka lite men är det någon som känner någon som är eller har en bra advokat som inte är skit dyr? Be hen kontakta mig. thess@lchfkostfunkar.se. Man kan säga att det jobb hen får kommer om hen inte är känd bli det. Så kan man säga. :) Skriver mer i kväll om mitt uppror :)




Igår var jag och mötte upp en ( May) av alla lchf folk i gruppen som är för Stockholms gänget. Men vi satt och fika på ett mysigt ställe på Östermalm Ecoist deras grej är naturligtvis eko på allt och det är ju hur inne som helst men helt ärligt med handen på hjärtat så just ekologiskt skiter jag då i. Det är omöjligt att leva så och skule vi alla köpa bara eko grejer så skulle vi svälta ihjäl. Mina föräldrar är bönder så jag vet. ( Punkt) Men klart att det inte skadar att ta en kaffe eko kaffe. :)

Jag Martina och May fika på fint och mycket trevliga prat ämnen. Sen fick man bra betyg på blivande fettbars. Ska utveckla lite till under nästa vecka sen så är vi i mål på den och hoppas på att något företag kommer vilja köpa iden. :) Just för oss keto människor så finns ju inte något. :)


Sen bar det av till Martinas boksignering. Fatta vad coolt och skriva böcker. Jag ska minsann också fundera ut detta med att skriva böcker. Ska pitcha in idén till något bokförlag och sen så är det bara att köra. :) Men som sagt nu vart det lite mycket här så med min underbara hjärna med en miljon tankar samtidigt så måste man skriva ner på papper lite hur och vad som ska göras. 



( Matina och Ralf) 

För nej min kropp orkar inte i samma takt som min hjärna och just för att inte krascha så får jag tydligen lyssna på den också. Har två andra saker som måste fixas nästa vecka och det är Sista gången hos psykologen i morgon och sen läkarbesök. Innan onsdag så man får sjukintyget. För jobba nej där är jag tyvärr inte än. Var förbi min förra butik i förrgår och jag lovar att jag höll på att svimma av stress och ångest. Så nej där är jag tydligen inte än. Men en dag i taget så kommer det nog att jag klara av det med. 


Ska hur som snacka med försäkringskassa också innan onsdag så vore toppen om dom är på min sida men hon verka bra min handläggare. Jag är ju bäst på att försköna mina problem som hur mår du "jag mår bra" Fast det gör jag ju inte. Men ja jag övar på att säga jag mår dåligt. Det är skit svårt. 

Men nu blir det en fettkaffe till och kanske kanske orkar jag gå ner till vattnet och njuta lite av sol och vatten. 

VI hörs senare! 

Puss och kram Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar