torsdag 23 april 2015

Inte lika kaxig som jag tror.

Eller ska man säga som jag önska jag var. För jag är ju kaxig men sen så försvinner orken lika snabbt och idag var vi på en utmaningsövning inne i stan i Kungsträdgården. Kolla på dom berömda träden som blommar. Fixa lite Moccafettlatte i varsin termos och sen drog vi in jag och My.

VI kanske var inne i typ 1 timma totalt och sen var jag svimfärdig och det var som om någon slog en klubba i huvudet. När vi kom hem så försökte jag powernapa på soffan men nej inte kan väl jag sova. Men vila kunde jag iallafall. My slockna helt av trissades mer än att hon var trött. Men ikväll blir det tidig i säng och hoppas på några timmar nattsömn min kropp är helt slut och det var en timma det. Ska med My på en snabbsväng in till stan i morgon igen då hon ska lämna in sin lur på lagning. Får se hur kaxig jag är efter det. Undra om det är nu jag ska dra i nödbromsen?? Hahaha men det är bara några dagar till men små äventyr varje dag. Sen ska jag VILA i flera dagar.

Kolla vad fint det är i  Kungsträdgården














Nu ska jag inte göra något mer i dag. Så jag säger som Sally i serien Sally Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke.  Så är det så sanna ord. Vila vila vila 

Puss och kram på er! 

Thess



Ps något är fel då jag inte kan svara på kommentarer men ska lösa detta så snar det går. 
<3 <3 <3 

3 kommentarer:

  1. Sagolikt vackra bilder. Om man ändå kunde vara där och få se det "live"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får du chansen att se det live så gör det. Då det är obeskrivligt vackert. Och tack. :-)
      Thess

      Radera
    2. Får du chansen att se det live så gör det. Då det är obeskrivligt vackert. Och tack. :-)
      Thess

      Radera