lördag 28 mars 2015

Vila.

Är något jag tycker jag gör hela tiden men inte blir jag piggare för det. Men jag jobbar ju på att lyssna på kroppen inte streta i mot. Så idag var det tydligen vila som aldrig förr på schemat. Så det gjorde jag och dagen har känts allmänt meningslös. Men jag kanske blir pigg snart om jag vilar när kroppen behöver det.

Hitta den här bilden idag på Instagram lite kul då ma önska det var så enkelt.


Nu ställer ju dom flesta klockor om sig själva då dom flesta sitter mobilen eller datorn eller annan teknik men har man en manuell klocka så glöm inte att ställa fram klockan en timma i natt. :) Ska bli så skönt att äntligen få lite mer ljus på kvällarna Det är ju så mörkt och har varit så mörkt nu så jag vill ha ljus! Massa ljus och sol massa sol. Behöver det. 

Tänkte kolla med min läkare om inte man kan få en remiss till att simma? Det borde gå då han sa att det kunde jag också gör istället för att träna styrka. Det och ute och gå. Men hade nog varit kul och simma lite och leka i vattnet. Stå på händerna göra volter dyka. Ja ha kul helst enkelt. Men palla köpa ett gymkort till just för att kunna träna? Sen vill jag ha ett ett intyg får han också så man kan frysa gymkortet. Men då vill jag ju kunna simma istället. Då tränar man ju hela kroppen på en gång. 

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om idag. Har ju inte hänt något utan jag har vilat. 

Så puss och kram på er! 

Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar