söndag 1 mars 2015

Mysdag med film i sängen.

Söndag mys dag chill dag legat i säng tills nu och bara kollat film. Får se vad som händer sen ska eventuellt träffa upp en polare och häng med och snacka skit. Ta bort dom från läkaren i morgon en sväng kan vara skönt det också. För det är jobbigt att gå dit för man känner sig löjlig att ens vara sjukskriven för något som inte syns ju. Men som tur är så tycker min psykolog att jag nog ska vänta lite till innan jag går tillbaka för det kan bli ett kraftigt bakslag på det. Då är det ännu svårare att komma tillbaka.

Sen i morgon bär det av till läkaren igen förhoppningsvis förlängs sjukskrivning. Jag hade gärna gått tillbaka till jobbet för länge sen men min kropp är inte där än och den ska man lyssna på sägs det så då gör jag väl det. Sen även koll om han kan fixa andra piller till mig annars blir det att lägga av med dom då 1 på 10 för förhöjd puls och det var väl klart att jag var en på 10 inte fick jag vara dom andra nio inte nej nej. Så finns det inte andra så blir det att sluta med dom jag har. Jag vill träna! Jag älskar och träna!

Sen ska jag ju förlora i min egen tävling innan tisdag. Men hur förlorar man? Jag får lite lätt panik just bara av tanken av att förlora mot mig själv i min tävling. Sen hålla kvar det känslan för att få ner på papper vad det är jag känner om jag skulle förlora. Ja det är då inte så lätt som det låter. Jag är ju inte hon som förlorar dom tävlingar jag satt upp för mig själv. Sen ser jag att jag inte kommer klara det ja men då ändrar man ju lite i reglerna det är ju min tävling och jag som sätter reglerna. :) Enkelt inga konstigheter.

Men jag ska få ner det på papper på något sätt innan tisdag och jag ska verkligen gå in i den känslan förlorar känslan. Shit usch ut ur den känslan nu. Inte idag orkar inte med det. Så tar det i morgon efter jag varit hos läkaren. Jag ska sätta mig i förlorar mood och skiva exakt vad jag känner och tycker.

Nej dags att skölja ur färgen ur håret och göra sig klar inför fika stunden!

Puss och kram vi hörs i morgon!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar