fredag 6 mars 2015

Haft en mys dag.

Men min brorsdotter så gott som hela dagen. Vi har gjort allmänna turist saker i Stockholm dock ett grått Stockholm men Östermalm står ju där även då.



Lite lunch i Gallerian hann vi med ( Jag var inte hungrig så jag tog en kaffe.) 




Var även och kolla NK om det hände något kul där. Nej det gjorde det inte men vi har ju varit där nu iallafall. Kolla även in på mitt jobb en snabbis och hälsa på nya Butiks Chef och kände sån stress så det vart bara en kortis visit där för jag orka inte ha massa stress i kroppen när jag har mys besök. 

Som i morgon ska vara med i make up SM. Nästa år ska du vara med och tävla. :) Men tills dess så blir det att vara modell. Du vackra tjej du har fått samma ögonfärg som faster. Superblå! :) 



Nu ska jag fortsätta med maten Baconlindad kycklingfilé med broccolimos. Är det fredag så är det fredagsmys. :)  

Vi hörs i morgon! 

Puss och kram! 

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar