måndag 9 mars 2015

En lång promenad idag med.

Solen sken ju som aldrig förr idag när jag vakna till liv. Dock var det en sån dag då jag helst bara ville dra täcket över huvudet och fortsätta kolla film och inte komma ur sängen. Men då kom det alt en ångest klump och det fina vädret vann den tävlingen. Så tillslut så kom jag ju äntligen iväg och tror det tar typ 30 minuter sen är jag på mitt energi hämtar ställe.






Lite skön musik i ena örat och det kluckande ljudet i andra sen en underbart skön sol som tok skiner så är det svårt att inte ha ett litet leende på läpparna. sen blir man ju varm i själen av våren. Längtar redan till nästa soldag som jag tror är på onsdag. 

Hitten en text i en bild idag och jag känner verkligen stämmer så sjukt mycket. Men jag tror inte man fattar om man inte är där eller har varit där jag och sjukt mycket med människor är. 


För precis så här är det. Att komma ur sängen en dag som denna var helt otroligt och sen behövde jag möta folk. Vilket också var löjligt jobbigt. Men det gick med en jävla massa tvång. Se hur kaxigman är i morgon. Men jag klara dagen iallafall. Men är som sagt helst slut. 

Så nu ska jag försöka sova och fortsätta kolla film. 

Puss och kram på er! 

Thess







2 kommentarer:

  1. Förstår att du kämpar på, man får vara nöjd med dom små framstegen och att man tar det i sin takt. Jag har själv varit där, och att t o m hämta posten var HEMSKT (ryser) tänk om jag skulle träffs på någon som ville prata, du vet.. "Varför är du hemma..... ?!"
    Tyckte det var hemskt. Jag ville ju vara sååå duktig som jag alltid hade varit.
    Det tar tid och det FÅR ta tid, och inget kommer att bli som det varit, för idag har jag lärt mig vart min gräns går och vad jag prioriterar.
    Ha en fin dag, trots att (här i v-botten) är det mulet och lite snöblask 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla ja jag vet vad du menar. Fick nästa lite panik ångest över att möta människor igår när jag var ute och gick. För jag ville ju ut och gå men inte möta folk. Svårt det där att veta vad och hur mycket man klarar av.
      Ja jag har kommit så långt att jag har förstått att det kommer ta tid och det får det göra men det är jobbigt för jag har aldrig varit sjuk innan. Så detta är nytt för mig. Svårt att acceptera.

      Tack igen. Det finns fläckar med snö här också inte många kvar men några få.
      Kram Thess

      Radera