lördag 7 februari 2015

Inte gjort något i dag heller.

Eller ja jag baka bröd till en polare som ville testa på lchfbröd men annars så har jag inte gjort speciellt mycket. Kollat film och vilat. Snackat med en polare som retas söder med mig just för att jag inte gör något. För jag skulle ju kunna varit ute och tagit en promenad i solen som lyste lite idag också. Men nej jag orka inte. Man känner sig löjlig men man orkar inte alltid. Så är det bara och jag ska ju lyssna på min kropp säger vänner så då gör jag det. Jag gör inget.

Hoppas faktiskt att komma igång med träningen igen nästa vecka efter feber och halsfluss veckorna. Men som sagt känner jag mig inte 100 så blir det ingen träning. Men jag hoppas verkligen att man kan komma igång igen och träna som man ska och få lite extra energi av det. För jag känner mig lite lätt energilös just nu. Men det har nog lite att göra med att man varit sjuk nyligen. Men är kroppen trött så är den trött. Lika som är den hungrig så är den hungrig. Man ska nog lyssna mer på sin kropp än vad vi gör? Är man mätt även om klockan är matdags så behöver man inte äta. För då hade man varit hungrig.

Hoppas på att vakna upp pigg och alert i morgon med massa energi. Testa det här med kaffe i morgon på morgonen se om det hjälper. Om man får lite mer energi av det. För nu har jag inte druckit koffein på massa dagar förutom te då men tror inte det är allt för mycket koffein i te va?

Kolla mello gjorde jag och jag vet inte om musiken är slut eller vad som är fel för detta var ju inte direkt något man känner att man kommer använda när man är ute och går eller på gymmet. Så håller tummarna att nästa vecka kanske kan erbjuda något bättre. Vilket inte är direkt svårt.

Nu blir det att chilla vidare. Hoppas på att vara super frisk och hur taggad som helst när jag vaknar i morgon! Då ska jag ut på en promenad i friska luften.

Vi får höras i morgon!

Puss och kram!

Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar