torsdag 15 januari 2015

Ingen ork.

Att göra något egentligen men jag vet ju hur bra man mår efter man varit på gymmet,så varför inte bara gå dit? Nej för nu regnar det och blåser som aldrig förr ute. Men ska det vara en ursäkt för att mår bra? Eller år det så att vissa dagar orkar man bara inte? Hade som plan att ta en lång promenad ute i dag på dagen. Men det fanns ingen ork. Eller jag är inte trött trött men kan man säga att själen är trött? för då är den det. Men den får ju energi av att gymma och att gå det vet jag ju men ändå så hittar jag ursäkter till att slippa. Flyttar fram det som efter detta avsnitt av vänner då ska jag. Men nej det skulle jag tydligen inte.

Nu är klockan snart 19 och jag hade som plan att vara på gymmet runt 12. Det gick ju inget vidare. Men jag måste dit jag vill må som man mår efter ett pass men jag vet ju även hur mycket människor det är på gymmet nu så man har ju ingen större lust på grund av det. Men det är bara att bita ihop kan jag tänka mig. för tids nog ska jag ju tillbaka till det sociala livet jag levt och vill leva. Så om man tvingar sig själv tillräckligt många gånger kanske det går utan att kännas jobbigt tillslut?

Tur att jag har en rumskompis som också tränar. Att hon vill träna vilket gör att jag inte kan vara sämre. Så nu är det VI som går och kör ett skönt ryggpass som faktiskt inte tar jättelång tid. Men skönt är det när det är klart. :)

Ja inga ursäkter är goda nog för att inte gå dit och göra det man ska. :)

VI hörs i morgon!

Puss och kram!
Thess



Copper hill helt underbart! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar