måndag 1 december 2014

Snart lägg dags.

Efter att ett av mina möte vart framflyttat till nästa vecka så gick det första mötet bra tycker jag. Hoppas att jag sådde ett frö och får träffa ansvarig inom kort. VI skulle hålla kontakten.

Det andra mötet vart framflyttat till nästa måndag. Så då har jag något att se fram i mot på måndag också. :)

Klockan ringer 04 i morgon upp till gymmet innan jobbet och köra ett skönt konditions pass och lite balans samt teknik tänkte jag att jag kulle hinna med innan jobbet. Sen är det jobb jobb till kl 19 då blir det fika med Calvin som ska hjälpa mig med ett brev till en blivande sponsor. :) Han är bäst i hela världen på att få till alla ord på rätt ställe och form. :)

Va förbi min gamla butik idag och träffade dessa pojkar som jag saknar ibland lite extra




Nu är snart Big Brother slut och jag ska sova. För att orka i morgon vill ju vara utvilad och pigg på gymmet och jobbet. SÅ vi får höras då.

Ha de gott sov gott så hörs vi i morgon! :)
Puss och kram!

Thess










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar