tisdag 2 december 2014

Ledig imorgon.

Ska upp i hyfsad tid ändå för jag ska hinna träna ben innan jag ska på mys fika med min underbara vän Murat.

Som jag saknar den här killen i mitt liv. Men snart så ska han ju bli polis så då är det väl bara att sparka in nå fönster så kommer han väl och tar mig. :) Nej då men det ska bli så skönt att få kramas lite med han för nu var det så sjukt längesen. Inte okej detta. 

Träffa Calvin snabbt efter jobbet för lite hjälp med att skriva en mall inför blivande sponsorer. :) Han är så galet bra på detta så det finns inte ens helt underbart att få hjälp med sånt då jag skriver som jag pratar och så är det. Men när det kommer till sånt här så är det viktigt att det är grammatiskt rätt vilket jag inte har någonstans :) 

Nu bär det av hemåt och äta lite mat  efter en lång dag på jobbet. Tog en "lchf fika" på Espresso house idag vilket man kan köpa och det gillar jag. 


Bra laddning av energi när man har slut på den som efter en dag på jobbet och man inte hunnit äta riktigt. Smör och ost fett och protein underbart skulle man kunna säga. 

Fick en bild av min rumskompis idag lite intressant ändå lite som kanske det kommer se ut om bara några år om vi inte gör något snart 


Det är bättre att operera bort fullt friska organ bara för vi ska kunna äta all skit som serveras ute idag. Det är ju fan sjukt att det är mer accepterat än att leva på en låg kolhydrats kost. För det verkar ju verkligen jätte farligt att inte äta alla dessa kolhydrater som vi serveras i samhället idag. Vart man än går och äter så är det någon form av socker i maten förutom ost och smör. Där kan man vara säker på sin sak. 

Dags att börja rulla hemåt så man får lite mat i magen innan det är dags att sova. Längtar lite till gymmet i morgon då det är LEGDAY imorgon! :) 


10 dagar tills det är PT tid på gång igen vi ska köra en heldag i gymmet och sen en heldag med teori. samt knäcka rätt min rygg igen. Ska bli lite skönt om min rygg kunde bli bra någon gång. Trött på att ha ont i tid och otid. Så nu längtar jag som bara den att få komma upp till dalarna. 

Så vi hörs i morgon igen! 

Puss och kram allihop! 

Thess 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar