fredag 14 november 2014

Men så trött.

Men jag lär nog inte vara det som mår sämst av dom som var på Ibiza festen.



















Den fick nog andra står för. Men kul var det och om det gick (det gjorde det) mår inte förkylningen bättre. Detta måste vara en manlig sådan. Finns inte att detta är en vanlig hederlig förkylning. Detta måste verkligen vara en manlig förkylning. Skönt att man bytte helg så man får två lediga dagar nu på varann.

Tyvärr så var inte min kost förbeställd utan jag var den drygaste som fanns på denna jord igår kan jag lova. MEN jag bad snällt om om det fanns gluten/socker/stärkelsefritt alternativ. Då kom dom med den vegetariska rätten. Vilket jag fråga med en gång om det till exempel var potatis i den och ja det var det ju tyvärr kan jag inte äta denna. Då det är stärkelse i potatisen. Men endast köttbiten? Så det vart inte mycket att äta för mig. Vid desserten kom en och fråga om jag hade specialkost. Jag svara ja, det stämmer men tror inte ni kommer klara denna här. Är desserten gluten/socker/Stärkelsefri? Hon svara väldigt vänligt att nej den fixade dom inte.

Jag förstår att jag är jobbig men känner ju att man behöver inte vara otrevlig för jag frågar. Jag blir ju faktiskt sjuk om jag äter detta så för min del var det ju inte ens värt att testa. Jag vet ju om att det är jättesvårt att laga ren mat. Så jag är ALLTID inställt på att jag inte kan äta. Då blir jag inte så besviken som jag blev i början. Men jag tycker det är lite konstigt att ren mat ska var så svårt att göra. Men det är ju ett täcken på att man kanske ska börja reagera?

Knät mår verkligen inge vidare men det är överbelastning. Då jag efter jag stretchat ut det i förrgår kändes helt okej igår när jag vakna men någon timma senare lika igen och efter en hel dag på jobbet så mådde det inte bra. Eller det känns som om det svullnar upp ( Det gör det inte) sen lite som om man spänner år något runt knät och inte blodet pumpar på som det ska i benet neråt ( Det gör det) Men det känns hur konstigt som helst. Men stretcha lite när jag kom hem inatt och nu på morgonen kändes det normalt igen. Men nu en stund senare och jag använt knät så är det lika igen. Så det är att man belastat det annorlunda mot innan. Intressant hur kroppen funkar. Men musklerna i knät är ju inte så stora och får helt plötsligt jobba jättehårt ni kan ju tänka själva.

Ska under helgen försöka fixa klart min hemsida så att den 25.e ska det bara vara att rulla igång den på riktigt. Där kommer man kunna läsa om min träning och även boka upp sig på lite kurser i framtiden för inspiration och vägledning med kost. Som jag har som plan att hålla i Stockholm från start och sen om det finns efterfrågan även ute i landet. Som ska dra igång efter nyår har jag tänkt.

Sen även projekt nummer två som jag hoppas också kommer igång då i början av nästa år men det är något helt annat det. Ska bli hur kul som helst att starta detta mycket jobb men hur kul som helst.

Nu ska jag på tidigt morgonmöte med jobbet då det ska presenteras något nytt och stort!

VI hörs sen!

Puss och kram!
Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar