onsdag 12 november 2014

Manlig förkylning?

Så kändes det nu när jag vakna på morgonen. Men efter en kaffe och lite morgon utbildning så är det mest knät som är jobbigt. Känner mig absolut inte piggast i stan men lite piggare än när jag vakna. Så efter en kaffe på stan blir det hem och köra lite stretch övningar för ryggen och benen som jag hoppas gör att knät ger sig. Sen vila och dricka mycket vatten lite the också kanske och äta lite då fasta bryt är vid 14 idag. Men framför allt vila. Vill ju vara frisk till på fredag så man kan börja träna igen.

Ska ringa en kille som jobbar med att trycka kläder idag inför ett lite ( förhoppningsvis stort ) projekt som kommer starta även det i början av nästa år. Ska bara knåpa ihop det lite bättre och sen så kommer det hända grejer. Ska bli hur kul som helst och tror verkligen att jag kommer kunna engagera väldigt många i detta.

Sen även börja planer lite inför projekt nummer 2 som också ska startas upp efter nyår börja planer lite lätt så det inte blir så mycket på slutet. Sen ja just det jag skulle vila också. :) Men har lite att stå i trots allt idag. Men det mesta går ju att göra i soffläge som tur är och så kommer det bli. Men jag ska unna mig en solning i solariet innan jag går hem. Måste ju vara brun och fin på Ibiza festen i morgon. :)

Så vi hörs ikväll igen! Redovisning på dagens bravader.
Puss och kram på er!

Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar