lördag 8 november 2014

Jobbat och hemma i Borlänge igen.

På schemat står det myskväll laga lite god chokladmousse samt lite fröknäcke också. SÅ just nu så är jag så mätt så jag vet knappt vad jag heter. Sen är det bara att invänta ångesten. För den kommer nog tids nog. Men hänger man med vänner och sysselsätter huvudet så är det inte lika jobbigt. så det är min plan.

Med old school som jag snacka om förut så mena jag leva som jag gjorde när jag började med lchf. Ingen hets och äta allt som innehåller mindre än 5 g/100 g och låta mig öka kolhydraterna lite för om jag ökar dom med 10 g om dagen så ligger jag ju nästan som jag gjorde innan. inte räkna så mycket utan äta när man är hungrig och tills man är mätt, fett protein och lite kolhydrater. Försöka njuta av maten och verkligen släppa taget om alla måsten.

Måste sova lite mer och verkligen vila när jag vilar och då släppa taget om allt. Önska lite att det fanns en av och på knapp på hjärnan. Så man kunde stänga av den när man vill vila och sätta på den när det är dags att använda den igen. Då kanske man kunde vila på riktigt när man var ledig. Istället för att hjärnan går på högvarv. Men samtidigt så hade nog livet varit bra tråkigt om jag inte hade haft min hjärna och dess smart och mindre smarta idéer för sig.

Nu är det sova dags för imorgon ska jag träffa min PT Christian när han vaknar och ringer så blir det ett skönt pt pass överkropp. :)

Natti natt min a vänner!

Puss och kram!
Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar