måndag 17 november 2014

Första julklapparna köpta.

Via internet naturligtvis som jag hoppas hinner levereras innan jul. Hoppas på att dom uppskattas. nästan 2000 kr fattigare men julklapparna är typ klara också så det gör inte så mycket. Dock så kommer det på faktura så det betalas vid löning. Lite kul att typ vara klar. Men ändå lite tråkigt då det inte kommer springas runt i affärer och vara tokstressad. :) Samtidigt väldigt skönt att slippa detta.

Satte på Pulled Pork på spisen nu den tar ju några timmar ( runt 6 timmar) så för att den ska bli som bäst så tänker jag inte stressa den alls utan bara låta den stå på spisen på löjligt låg värme. 2.an Det ska liksom bara små bubbla lite och det blir sååååå gott nr det är klart.

Vakna upp ganska pigg idag men låg kvar i sängen en stund till just för att jag är ledig och för att jag kände för det. Fortfarande lite smått förkyld men verkligen på bättringsvägen vilket är jätteskönt och det kan betyda att jag kan hänga på gymmet i morgon. Men det får vi se hur det går. Känna efter när jag vaknar i morgon. Nu ska vi fixa i ordning här i vårt hem jag och My. Det kommer vara ljus typ överallt. Sen blir det en sväng till affären då mitt vax är slut och måste ha nytt till i morgon. Men annars så blir det fixa klart hemma som gäller resten av dagen kommer ta massa kort så ni får se hur vi har det sen.

Tills dess får ni ha det underbart!

Hörs senare!

Puss och kram
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar